A Milli Futbol Takımımız, 2026 Dünya Kupası’ndaki ikinci maçından da mağlubiyetle ayrıldı. İkinci yarıyı tamamen 10 kişi oynayan Paraguay’a yenilen Ay-Yıldızlılar, kupaya veda etti. İki maçta 62 şut, 20 korner kullanıp hiç gol atamayan Milliler, ABD karşısına formalite için çıkacak.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026
1
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1394 kez okundu
2
NBA’da Doğu ve Batı arasında maç bu yıl olmayacak, detay haberimizde.
1022 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
828 kez okundu
4
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
725 kez okundu
5
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
682 kez okundu